söndag 22 november 2009

Helgen var slut igen da.

Så var även denna helg till ända... Attans vad tiden går fort! *phu* Men det har överlag varit en bra helg!! Och ikväll kom det bästaste beskedet!! Så jag tror det kommer sega sig tills på onsdag jag.... *ler med hela ansiktet* Men jag hoppas det löser sig!!

Vädret har ju inte varit kul, men vad gör det när vi har hur mycket som helst att göra?? Det har blivit lite mer rensat (inget dumt med det inte!) och lite nerpackat! Så imorgon em vet jag vad jag ska göra!! =)

Har flera möten imorgon fm inbokade, så hela fm lär gå åt till det! Sen blir det hem för att jobba!! Kvällen har jag lovat min lilla skrota att hon ska få baka!!! Gissa om hon längtar?? =) Så det blir nog en bra dag imorgon (OM inget otrevligt dimper ner med posten....) trots allt!!

Så nu ska här bara fejjas klart lite inför morgondagen så ska jag sova sen hoppas jag! Sov inte så mycket inatt så jag kan behöva det och efter kvällens besked kanske det går bra!!!

Kram

Inga kommentarer: