onsdag 25 november 2009

Ny grå dag.

Men mig gör det absolut ingenting, trist för alla andra. Jag har ju fullbokat iaf så det kvittar. Men trist är det ju. Skrotan säger när vi är på väg till "jobbet" att det är SÅÅ trist att det aldrig blir dagen... *ler* Ja vad säger man?? Men vi hade ju några glimtar av ljus igår!! Så jag antar att man får vara glad för det lilla eller?? ;)

Här ska fortsättas i galenskaperna med kartonger och väskor... *phu* Men jag börjar se ett slut iaf!! Har slängt så ofantligt mycket "skräp" som jag av någon underlig anledning inte kunnat göra mig av med under alla år... *wonder why* Så jag undrar om inte "ms H" kan ha rätt... *blir inte alls förvånad isf* Men, men, vi får väl se!

Har två "större" projekt vid sidan av packeriet idag som måste göras och som jag till stor del ser fram emot!! Så jag håller min tumme! Parkerar här tror jag...

Så nu är det väl bara att köra igång antar jag, bästa att fixa undan sånt som inte skrotan bör se... ;) Hörs senare!

Kram

Inga kommentarer: