onsdag 4 november 2009

Tårtkalas!

Det har vi tillbringat kvällen med!! Alltid lika trevligt!! Thanx "little A" & "Lady D"!! =) Skrotan var så glad, för hon skulle ju ha sin fiiin klänning på sig också!! =) Så det blev en lek och tårtkväll!!

Min dag kunde ha varit bättre, men det känns lite bättre idag iaf. Men det är lite fel i min "plannering" att gå sån här... =( Men, vad ska man göra?? *suck*

Har fått några bra telefonsamtal gjorda iaf! Så nu är det lite fler möten inbokade...

Sen undrar jag om jag är läskunnig eller ej... *s* Var helt inställd på att skrotan skulle på sitt vaccin idag, iom att det var förra onsdagen som det var sist... Men guess what??? Det är imorgon... När jag tittade på lappen på barnkliniken så står det ju TORS 5 NOV.... *suck* Skrotan blev givetvis ledsen igen för att få gå därifrån UTAN att tagit sprutan... *suck* MEN jag fick min!! Sköterskan på VC rådde mig till det då vuxen vaccinet håller på att ta slut för de i riskgrupperna, så skrotan blev iaf "halv-nöjs" då hon fick följa med mamsen och hålla henne i handen när hon fick sprutan... *hua* Ungen står och vrålstirrar på nålhelvetet medans svetten lackar på mig själv.... *ryyyser* Men hon är lika glad och fortsatt positiv inför morgondagen.... *vad fattas denna goda unge???* Men imorgon gör vi ett nytt försök för skrotan! 3:e gången gillt!!! =) =)

Nu ska jag faktiskt inte göra så mycket mer för idag mer än att hänga tvätten i maskinen... *uff* Så vi hörs imorgon!

Kram

Inga kommentarer: