tisdag 10 november 2009

Trött...

Början av dagen gick mycket segt.... Somnade som en sten efter att jag lämnat skrotan...Skulle bara blunda i sisådär 10 minuter... Som blev timmar... Men efter en veckas usel sömn och konstant mega värk kanske det var vad jag som bäst behövde?? Vaknade tillslut av telefonen... Thanx "ms H", you're the best!!! Så det var bara att hoppa i andra kläderspringa igenom toan för lite "tillfräschning" och sen iväg att hämta skrotan på dagis för att ta henne till tandis. Väl där (och JA, vi kom i tid!) hade jag och lilla skrotan skött tänderna med bravur!!! *nöjd* Så vi behöver inte oroa oss och kommer inte bli kallade förräns om 1 1/2 år igen!! Känns mycket bra!!! Hon gapade som en besatt och till slut kom en lååång suck... *asg* Så hon har återigen imponerat den lilla!! *mycket stolt mamma*

Sen skulle vi iväg och köpa ett födelsedags kort, men så blev det inte då kalaset ikväll var avblåst då snart tonåringen ville gå på bio istället för kalasa med släkt och vänner.. *s* Ja så kan det gå! Så vi ska göra det vid ett annat tillfälle!!! Så vi åkte och köpte flyttkartonger istället!!! =) =)

Det gick ju bra, minsdre smidigt och bra att bära upp dom i lgh... *aj, aj, aj* Sen blev det fika, mellis och mys en stund!!! *härligt* Sen blev det ett sjujäklars ryck på mig då jag städade av det värsta, skrotan fyllde en kartong från sitt rum och vi skulle bädda rent i sängarna... Och PANG så stack det till i rygg-------t.... Så där blev den kvällen färdigkan jag säga... Men, men på FREDAG blir det en omgång hos kiropraktorn... *isch* Gillar inte det nämnvärt, men det har alltid hittills gett bra resultat...

Sen blev det middag, mys, dusch och förberedelser för morgondagen! Så imorgon blir ännumer hektisk, men tack å lov inte så många vridningar och lyft hoppas jag!!! Men det blir nog bra!

Vihar hunnit planera helgen också! Det verkar (till slut efter många turer *phu*) kunna bli ganska bra!! =) =) Ser fram emot resultatet!!

Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och INTE på soffan!!! =) Natt-natt!

Kram

Inga kommentarer: