måndag 23 november 2009

Nöjd... Till slut....

Dagen har varit som värsta berg-och-dal-banan kan man väl säga utan vidare överdrift... Kanske på både gott och ont ändå. Vaknade rätt nöjd och är nu (snart är det även slut på min dag!) rätt nöjd! Men däremellan har det varit sisådär...

Har haft en olustkänsla i magen, men det kanske kan vara så utan att det behöver vara nåt!! Jag fick ju bekräftat i förra veckan att allt för lugnt är inget bra tecken för oss. Men det var då och nu är nu!!

Jag är lite ledsen över vissa saker nu när vi snart är på väg... Men jag kan knappast göra något åt det... Känns konstigt och "tomt".

I em så blev det iaf årets första pepparkaksbak med skrotan!! Gissa om hon var superduper nöjd?!?!!? Så hon fick testat de nya formerna; prinsessa, dinosaurie samt pusselbiten!! Så lite kaksmak fick det bli i kvällningen också!! Till skrotans förtjusning som det kakmonster hon är.... *asg* Så hon är superduper nöjd!!!

Så har hon planerat "menyn" för imorgon också!! "Little A" ska med oss och äta middag och de ska få (om de ff vill såklart!) kleta-kladda lite också!! ;) Vi får väl se vad kontentan av det kan tänkas bli...

Så ikväll har jag baskenimej fått eld i baken tror jag! (Kan kanske behövas, eller??? *asg*) och har fått lite kontroll i köket iaf!! =) Så nu ska jag kasta ner lite i ett par bananlådor till innan jag släcker ner för idag!!! Natti-natti på er!!

Kram

Inga kommentarer: