lördag 21 november 2009

Mycket bra dag!

Så var även denna dag snart över! Och den har varit kalasbra från början till slut!! Och skrotan är sååå nöjd!!! Och hon har varit en klippa idag när vi skulle packa! Hon har packat, kastat (skit om du frågar mig), lagt ner och fixat!! *mammas underbaraste* Hon tycker det är så spännande! Sen har hon hjälpt mig att packa lite också! Kommentaren; "så det inte bara blir fel mamma...." Ja vad säger man??? =) Min lilla solskensunge!!

Utan stress så höll vi på ända tills det var dags för lunch och fixa oss iordning tills "little A" & "lady D" skulle "hämta upp" oss för att bege oss till bussen! Och sen iväg på julmarknad!! Jag gillar inte julen i sig men allt innan och framförallt julmarknaden älskar jag!!! Och skrotan med!!

Hade ju räknat med att vi skulle vara hemma tills åtta då skrotan och jag skulle sett på "Robinson", men ACK vad vi bedrog oss... Svissch så var klockan tio i... Oups, då började vi allt bege oss mot bussen... Men det går ju inet alltför snabbt med två godiga ungar... *ler* Men, men, vi får väl kolla på reprisen då ra... =)


Väl hemma kollade vi på det som var kvar och sen in å borsta tänderna och sen däckade skrotan kan jag säga!! Men nöjder är hon!!

Så nu ska väl inte jag heller göra så mycket mer då vi har en lååång packdag framför oss imorgon!

Kram

Inga kommentarer: