fredag 13 november 2009

Fredag igen da! ;)

Då var även denna vecka till ända.... *phu* Fattar inte vart tiden tar vägen. Men fort går det iaf... Så kommande år kanske går fort??? *har en förhoppning*

Igår kom vi hit och vi hann bara innanför dörren för att snabbt byta om/fräscha upp sig så skulle jag iväg på en föreläsning. Det var väldigt "matnyttigt" kan jag säga och mycket intressant!!! Kvinnor i näringslivet!! En mycket kompetent kvinna som höll i den, och ja vad kan man säga?? Hon var duktig! Kan kanske vara det som gör att hon varit/är så framgångsrik, eller??? =) Hursom så var det mycket intressant även på det"vardagliga" livet och inte "bara" vad gäller näringslivet/karriären! Skulle kunna skriva hur mycket som helst om det, men parkerar här!! =) =)

Så idag bär det av till kiropraktorn... *Ähua* Gillar det inte, men det är ett nödvändigt ont... SÅ jag måste. Skrotan och jag ska iväg och kolla hennes nya "jobb" lite senare!! Hon längtar!!!

Har även pratat med mamman till en av hennes kompisar som nyligen flyttat och vi har nu bestämt att vi snart ska ses!! Så skrotan och "little M" är överlyckliga!! Ska bli kul!!! Ser fram emot det!

Så nu har jag hunnit med några telefonsamtal och ska iväg på ett möte sen som jag tror kan leda till något bra... Ska hursomhelst bli mycket intressant!!! SÅ nu måste jag kila iväg!!

Kram

Inga kommentarer: