måndag 16 november 2009

Nu så!

Då var vi hemma igen! *phu* Mötet gick så bra så bra. Jag kommer verkligen sakna vårt dagis.... =( Det är med en stor sorg i hjärttrakten som vi ändrar på det... Men vad ska vi göra?? Ja, det är väl bara att gilla läget....

Men det är väl alltid så, man vet vad man har men inte vad man får...

Imorgon kommer bli en "spännande" dag på olika plan... *hmmm* Parkerar här så länge... =)

Så nu har skrotan somnat, tvätten håller på att snurrar så det ska bara fixas med det sista innan jag kommer däcka... Har ju inte sovit värst många timmar i natt... Hur ska detta gå?? =/

Känner att nu när ryggen är bra (ÄNTLIGEN) så är det bara att köra på med packeriet!! Det känns ok av den anledningen nu iaf! Alltid något! Hoppas bara vi kommer se några som vi saknar (både skrotan och jag) nu innan vi åker igen... Men bollen ligger inte hos mig just nu så tyvärr så vet vi inte hur det blir... Känns så jäkla tråkigt... Men jag hoppas det löser sig....

Ska nu göra klart för idag känner jag!!

Kram

Inga kommentarer: