torsdag 26 november 2009

Fortsättning...

Jag packar, packar och packar... Men det tar liksom aldrig slut.... :( Så känns det. Men riktigt såå illa är det väl inte men nästan...

Skrotan skulle åka med "little A" t gympan idag, MEN hon var lite ledsen idag (läs TRÖTT och inte så lite heller) då det blev sent för henne igår och hon var som en zombie när hon skulle t jobbet idag... För jag skulle ha varit hemma och packat istället, men jag kunde inte säga nej till min lilla darling. Så jag följde såklart med!! Dagen har nog gått på gränsen kan jag tro... Får väl höra imorgon då jag inte hämtade idag!! Thanx "ms J"!

Så hon däckade snabbt ikväll kan jag säga!! ;) Helt slut!! Så efter det har jag fått rensat bort en hel del och det känns bara så himla bra!!! Vill nog inte veta hur mycket jag gjort mig av med nu på det hela sammantaget... *ryser* Men, det känns onekligen bra!!! ;)

Så nu ska jag överge denna lilla fina apparat helt för i afton då jag har lite kvar av mitt delmål att göra ikväll!! Så natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: