måndag 9 november 2009

På bättringsvägen eller??

Fick massage i helgen.... *mycket skönt* Och jag har inte blivit bra, men fasiken så mycket bättre!!! Ryggen känns något bättre!! Jag njuter av detta. Värken som nu är kvar är ändå hanterbar, med råge!!! Fick även fixat en tid till kiropraktorn på fredag så det finns hopp om det iaf!!! =)

Det har varit en mycket händelserik helg får jag säga!! =) Det känns skönt med lite medvind och uppskattning för slitet man gjort tidigare!!! Eller helt ärligt så känns det UNDERBART!!! =) Trist bara att det ska vara så mycket tråkigt runt omkring bara... =( Men nu njuter jag av medvinden för oss en stund och "skiter i" resten!!! Känns bara så härligt!!!

Jag väntar med spänning på ett (förhoppningsvis) spännande telefonsamtal i dagarna.... Men vi får se! Så jag hoppas nu att det blir lite lättare att packa de närmaste dagarna då man känner en helt annan positivitet!!!

Skrotan däckade ganska snart vi kommit hem! *skönt* Det blev liiite senare än vanligt, men det får vi ta igen imorgon eller en annan dag!! =) Ja just det! Hon (eller vi såklart!) ska ju på kalas imorgon!! Hennes 3-männing fyller ju år!!! Hipp, hipp hurra för "lille" P som blir stor kille!!!! =) Ska bli härligt att komma dit faktiskt!!

Näe, nu måste jag nog gå och knyta mig... *gäääsp* Det har varit en lååång dag!! Återkommer imorgon igen!! Då ska jag in t stan och bara fixa "tråkiga" saker... =(

Kram

Inga kommentarer: