söndag 8 november 2009

Klockan går...

Och jag hinner inte med... =( Ryggen är ff paj, men, men... Imorgon åker vi söderut igen... Ska bara ringa lite här på fm imorgon. Har varit på ett intressant möte idag..... =) =) =) =) *thanx "ms J"!!!!!* Så nu är det snurrning i skallen kan jag säga... *phu* Marina vart ÄR du när jag "behöver dig"..... *asg* Jaja, har en hel del att smälta så får vi se....

Helgen har varit mycket bra (bortsett från värk, men det börjas ju bli "vardagsmat")! Lilla skrotan var på kalas igår och var jätteglad!! Sen satte vi oss i bilen och drog norrut! Jag bävade kan man säga... Men det gick ok iaf!! Dagen idag började med att ajg fick massage efter frukosten!! *härligt* Och sen rann dagen på kan man väl säga... =) Så nu ska man inte göra många mer knop, utan försöka komma i säng så vi kommer iväg i bra tid imorgon!!

Sorry för att ajg har varit dålig på min uppdat.... Återkommer imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: