onsdag 25 november 2009

Så då!

Då var även denna dag till ända... Usch, vad fort tiden går... Kanske på både gott och ont, men dock.

Kartongerna ökar, och innehållet i hemmet minskar... Eller hur man nu ska se på det!! ;) Det känns som att jag ser ett slut på allt nu ändå och det känns helt ok!!

Imorgon, mina vänner, gäller det!! Jag hoppas att det kommer gå i lås!!! Det verkar dock så, men man ska väl aldrig ropa hej....

Skrotan är nöjd med dagen! "LittleA" följde med oss hem idag och de har skrattat, tjoat och tjimmat!!! Bakat och käkat och jaa, allt möjligt! Helt otroligt vad kul det kan vara när man "tjuvlyssnar" på två fem åringar när de diskuterar med varann!! *asg* Det är ljuvligt! Och de har svar på ALLT!!! Och uttryck så man häpnar!! *ler* Ja det är härligt att höra på!!

När lilla skrotan kom i sängen var det dags att göra några lådor och nu är även det avklarat!!! *känns bra* Så nu ska även jag lägga mig tror jag. Det är en "stor" dag imorgon!! Och skrotan ska packa ner sitt också!! Hon längtar, det var det sista hon sa innan hon däckade ikväll!!! *godingen* Så vi hörs imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: