fredag 6 november 2009

Ont som f.....

Har verkligen inte TID att ha så ont..... =( Men ryggen vägrar bli bra.... Jaja, skrotan vaknade tiiidigt imorse och bad om vatten. Jaha, tänkte jag bara och gick upp och hämtade. Kom tebakers och hon var som en kamin... *stackarn* Så då förstod jag att det var feber på g.... Hon fick ju sprutan igår, så det kom som ett brev på posten... Hög feber på morgonen och knappt något (jämförelsevis) på em. Och på kvällen var det lugnt! Så "little A's" kalas är räddat!!! =) =)

Sen kan jag säga att jag gått och retat mig på folks prat... Jag brukar slå dövörat till vanligtvis men iblnad blir det för mycket!!!! OCH DET har det blivit nu.... Att inte folk kan hålla sig till SITT och STÅ för sina EGNA åsikter... *suck/pust/stön* Har folk (då menar jag en hel drös...) så jäkla trist i sitt liv att dom inte har annat att göra?? Jäklars vilken trist tillvaro det måste vara alltså... Ja, jag sköter mitt så får väl dom andra hålla på bäst dom vill... Jag avskyr verkligen folk som inte står för vad de tycker/säger/känner. Först klanka ner på andra och sen vända kappan fort som fasiken.... Näe, håll käft i stället för att slänga käft!!!! *skakar av mig*

Så här packas det dåligt nu kan jag säga... *suck* Men hur jag ska få med mig allt och framförallt hur jag ska orka sitta i bilen imorgon är för mig en gåta... Jaja, det löser sig väl.

Annars har dagen varit lugnt och skön, likaså kvällen. Nu sover skrotan så gott så gott och här ska kollas på film!! Inga mer måsten idag kan jag säga!!!

Kram

Inga kommentarer: