torsdag 19 november 2009

Känns rätt så bra

Trots regnet och gråheten ute så känns det ganska bra idag! Jag passar på och njuter av detta!!! Har (som jag sagt/skrivit så himla många gånger förr) världens bästa skrota!!! Vi hade en mysmorgon innan hon spatserade iväg till jobbet!! Hon får heller inte sina utbrott på samma sätt längre och det är så skönt!!

Sen vi tog beslutet att bege oss en period har allt verkat "ramla på plats" för henne. Kan inte riktigt med ord beskriva den känslan, men lycklig är jag! I morse på väg till jobbet pratade hon om "nya" jobbet och vad kul hon ska ha där med dom osv. Men hon är väldigt tydlig på (och det känns hur bra som helst kan jag säga!) att hon kommer sakna sina vänner här, MEN ska hålla kontakten och komma tillbaka!! Vad säger man?? Ungen är bara 5 år liksom....

Jaja, underbart är det iaf! Så nu ska jag väl jobba mig vidare i högarna så hörs vi senare!!

Kram

Inga kommentarer: