tisdag 17 november 2009

Ingen bra början.

När det känns som ljusast så ska det naturligtvis brytas ner snarast möjligt... Fick idag ett brev i lådan som INTE var roligt... Nu är jag en världelös vårdnadshavare till skrotan och ska fråntagas denna med omedelbar verkan OM jag inte beter mig som en marionett docka.... Kan man bli annat än ledsen och förbannad...

Jag har hittills varit ganska försiktig med vad jag skrivit här inne, men nu är även den orken slut. Jag verkligen HATAR falska vidriga människor som har så tråkigt att dom inte kan se något positivt för andra om det inte går deras väg som de tänkt.... Jag avskyr avundsjuka!!! Hur kan man känna att "bara för det inte funkar för mig och jag KAN bråka så ska jag det då INGEN ska "vinna" över mig".... Och till vilket pris som helst... Varför???

I mitt fall sitter skrotan (såklart, det gör väl alla barn i olika tvister i olika sammanhang eller) jäkligt illa till. Jag utgår ifrån hennes behov och välbefinnande. Men motparten hävdar (såklart) motsatsen... Hon har NOLL kontakt med motparten, han visar NOLL intresse för skrotan (och så vill hon ha det). Det enda motparten gör är att BRÅKA, men till vilken nytta?? Om jag knäcks NEJ!! Men jag blir FÖRBANNAD!!!!!!

Hur kan vuxna (ja på pappret då alltså!) människor bete sig på sandlådenivån och kasta sandpajer (för det är inte ens "riktiga" pajer ska ni veta...) för att inte ens visa det MINSTA intresse för det grundläggande i saken utan BARA FÖR ATT MAN KAN????? Vad ger det för signaler? Hur skulle du tolka det??

Ja jag baxnar. Så mycket mer kan jag inte säga... Just nu... Väntar bara på att klockan ska passera "efter lunch"....

Kram

Inga kommentarer: