söndag 1 november 2009

Underbart!

Skrotan är bara BÄST!! =) *love ya my daughter* Hon har varit en "ängel" idag!!! Vi har haft en lugn och hektisk dag idag!! Hon har hjälpt till att packa, sen talade hon minsann om för sin mamma att eftersom jag inte verkar ha tid att städa så började den lilla godingen springa runt som en, ja jag vet inte vad men iaf med en damtrasa i högsta hugg!!! *mammas goding*

Så vi har gått runt och plockat, plockat och plockat idag! Och nu börjar det iaf i skallen att rätta till sig... Jag börjar se en strategi klar!!! =) Och DET är ju inte illa.... =)

Måste snart ut i shopping djungeln igen... *me like* Samtidigt som jag sitter och "gnäller" på att jag har för mycket så måste jag införskaffa mer... *asg* Men det är till ett TRIVSAMT ändamål!!! Ska ju på vinter bröllop!!!! Och behöver få till några saker!!!

Men jag måste genomlida denna vecka först och det får jag ta sen!!! Men nu ska här fixas, det är ju måndag i morgon så det finns att göra inför den!!

Kram

Inga kommentarer: