tisdag 30 mars 2010

Varför???

Mår inte bättre än förut... Men VARFÖR går man inte å lägger sig??? *ghaaa* Har försökt läsa lite (har en hel del att plöja igenom just nu...) och försökt kolla teve på nätet... Men jag har ju ingen ork!! Så nu tänkte jag släcka ner lite och gå och lägga mig och somna med boken i famnen!!! ;) För DET är jag bra på!!! ;) Alltid!!!

Kvällen var lugn, skrotan var super-duper trött idag... SÅ hon lade sig vid 7 snåret. Inte ens "matlagningen" som hon gärna annars vill se pratade hon ens om... Inte ens en saga heller och DÅ är man trötter... ;) Hon sover hos "mommo" inatt så "hon inte behöver sova ensam...." ;)

Kvällen för egen del var ok, har varit hos bästaste "ms AL" och tjötade en stund, hon behövde nog det... Känns bättre nu iaf!!

Så imorgon hoppas jag att jag vaknar UTVILAD och PIGG!!!!!! *hoppas, hoppas* Godnatt på er alla där ute!! Sov gott!!

Kram

Inga kommentarer: