torsdag 4 mars 2010

Lycka!

Känner mig så... jaa, lycklig bara!! ;) Kanske (vet ej om jag vågar hoppas) kan det släppa lite eller??? Jag går mest omkring med ett "fånigt" leende... *s* Känns väldigt konstigt... *hahahahaaa* Men skönt, njuter varje minut och törs varken se långt fram utan njuter här och nu bara!!!

Skrotan har varit på jobbet idag och jag har jobbat! Sen avslutade vi dagen med att åka en tur till bästaste "ms H" och lämna lite kläder (hrmmm, det blev inte såå mycket men lite iaf!) till "little E & I" och så fick tjejerna leka!!

Dagis ringde i em och sa att skrotan hade "klagat" över magen... Men jag behövde inte komma (det var strax innan hon skulle hämtas) och när jag kom så blev hon "piggare" en stund. När vi sen åkte iväg så tog det ett tag och hon grämde sig igen... :( Tack å lov så ska vi iväg till doktorn imorgon och sen en sväång förbi apoteket för att "fylla på" hennes förråd!

Och efter det ska vi..... Så kan jag inte säga mer... Än.... *leeeeer*

Skrotan blir ledig imorgon då läkarbesöket ligger så dumt till tidsmässigt, så jag får jobba igen på kvällarna! Men det kan det vara värt!!! Så vi har dagen "fullbokad" imorgon och lite trivsamma planer i helgen också!!! *myyysigt* Så nu ska jag kolla klart en komedi jag började se för två kvällar sen... *s* Är jag trött eller är jag trött på kvällarna??? Så jag säger nu natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: