onsdag 31 mars 2010

En liten titt!!

Har jobbat på idag kan man nog säga!!! *känns sååå himla bra* Och när jag skulle hämta skrotan på "jobbet" undrade jag lite över viss info som INTE kommer fram... Ja, jag kanske ÄR bortskämd med BRA info från dagis, men är det för mycket begärt att få veta vad som händer för de små eller?? Det ska vara föräldra fika imorgon och VEM har infat om det liksom?? Ja, vi är nya här uppe MEN vi är INTE dom enda... *ghaaa*

Sen har vi inget info om vad som händer inför skolan, inget om fritids, inget, inget, inget... Jag blir så matt... Kanske inget att orda om om man bott här och hört alla andras tidigare erfarenheter, men vi andra då???? *suck* Parkerar HÄR innan jag skriver nåt jag ångrar... Ledighetslappen ska vi inte ens prata om...

Annars har dagen varit bra!! Mycket jobb och superkul!! Tänk om alla dagar flöt lika bra!! ;) Näe, då är det ju ingen direkt utmaning eller??

Efter jobbet tog vi en tur och en liten titt... :) *lääängtar* Sen hem och leta fram påskutstyrseln som ska med till "jobbet" imorgon! Först hittade jag inget men sen, som av en händelse så kom jag på vart jag sett det!! Gissa om skrotan blev lycklig!!! Kjolen och förklädet som vi sytt åt henne samt scarfen, röd med vita döskallar på som hon fått av "little A" är ju en "självklarhet!!!! *mammas goding* Så nu är morgondagen räddad!!! ;)

En god vän till mig har idag blivit moster till en lill-prins!! GRATTIS och ÄNTLIGEN säger vi till den nya lilla familjen!! ;) Min vänninas dotter messade mig stolt idag om att hon och lillebror (tillika skrotans "kille) fått en kusin!!!! ;) Då blir man glad!!!

Så nu ska jag strax packa ihop mig och släcka ner för idag!! Ha en bra natt därute!!

Kram

Inga kommentarer: