söndag 14 mars 2010

Så där då!

Nu var även denna helgen till ända! Gisses, vi fixade denna dag också... Mina bihålor är inte att leka med, men det gick ändå! Lite lek för skrotan och frisk luft för mig i solen med en kopp kaffe i handen som avslutades med en liten promenad gjorde bara gott kan jag säga!!! *skönt*

Sen har vi börjat "förbereda" för "mommo"s och "moffa"s hemkomst till helgen (om de nu kommer iväg!). ;) Närå, de kommer allt komma iväg! Men det är ju lite smått kaotiskt i Bangkok just nu. Men det är lååångt till helgen!!

Så ikväll har vi trixat lite och fyllt på i tvättstugan! Men så är det väl!! Men nu är det snart borta även det!!

Och resan till "lilla" stan imorgon är framskjuten tills ev tis... Helt ok MEN jag vill börja shoppa!!!!!!! ;) ;) ;) ;) Men det lär hinnas!!!

Så nu ska jag vika lite tvätt, plocka (det där vanliga "måste göra-grejen") och sen ska jag nog krypa ner under täcket!!! Ha en bra fortsatt kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: