tisdag 30 mars 2010

Slut för idag!! ;)

Har jobbat som en "besatt" idag då jag känt mig dålig (läs förkyld) i några dagar och gått på halvfart... Men idag "trotsade" jag symptomen och körde järnet!!! ;) Så nu är jag helt slut i kolan... *känns bra*

Saknaden finns kvar, men, men, det är väl bara att inse...

Skrotan har haft en strålande dag idag och DET är mycket värt det kan jag säga!! ;) Så vi har haft en mysem/kväll idag igen!!! *härligt* Och sen blev det en saga innan hon slocknade!!

Sen har jag gluttat på teven och nu har jag "sorg" då hockeyn är slut för i år... :(
Men vår stolthet gjorde mer än godkänt!!!! Grattis till dej "pôjken", trots allt!!!

Så nu ska jag konversera lite innan sänggående!!! Ha en fortsatt bra kväll!!

Kram

2 kommentarer:

mipi sa...

Ja det är med stor sorg vi säger adjö för detta året!! *mutter*

Krams mia

min skrota och jag sa...

Eller hur... *suck* Men man kan ju inte vara på topp jämt heller?? ;) Vi tar hem det nästa år vet du!! Och det viktigaste var att inte "värsta konkurrenten" gick vidare heller!!!!

Kram