måndag 1 mars 2010

Ännu en dag...

Med ännu mer snöande... Är nu äntligen över!! Snart ska skrotan i säng och jag kommer inte bli alltför långrandig ikväll heller... *trötter* Det har varit "tuffare" i dessa tre veckor med kursen än jag trott... sen har det varit fullt ös sen i fredags också så det kanske inte är så konstigt eller?? :) Jaja, rätt angenäma saker (förutom all snöskottning då ra...) men nu ska det bli skönt med lite "vardag"!! Som läget ser ut nu ska skrotan iväg t sitt jobb imorgon och jag har fullt hus imorgon!! Ligger lite efter från idag, men det löser sig imorgon hoppas jag!!

Så vi har inte gjort så himla mycket idag utan tagit det lugnt då skrotan varit hängig och trött (även jag har inte varit alltför pigg...) men lite ärenden har vi ändå, i luuugn takt, fått uträttat!! *känns bra*

Så nu ska jag vika tvätten här brevid skrotan när hon kollar bompa! Hörs imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: