lördag 13 mars 2010

Underbar dag!!

Så har vi avnjutit en myyysig frulle och skrattat och myst!! *känns så bra* Skrotan har ju kommit in i nån 6-års trots och DET är inte kul kan jag säga... Men det är väl bara början... *mutter* Men hon är ljuvlig ändå!!! *mammas älskling* Läste senaste tidningen av "mama" som kom med posten igår och där stod nåt om att denna trots är en "försmak" på att de håller på att bli stora.... ;) Så är det väl!! Och jag är så himla glad för att hon är den hon är!!!

Nu sitter vi och myser i soffan och "laddar" för en em på fjället!! Lilla skrotan har bestämt att idag ska hon minsann äka liften själv och i lilla backen!! Jag bara håller med och hoppas på det bästa!!!

Det var lite kul förut när vi pratade om skidåkningen! Hon berättade för mig om sist vi var dit och att det var inte hon som ramlade utan hennes skidor... *asg* Det påminner mig om vad min kära farmor berättade när jag själv var liten och skulle lära mig... Farmor stod i soutet av barnbacken och såg ett vitt moln.. Och när jag kom ner (till slut) så undrade hon om jag slog mig när jag ramlade. Hade bara en förklaring; "Näe farmor det var inte JAG som ramlade".... Eller nåt!! Så nog är vi lika va???? *hahahahaaa*

Ska ta och dricka ur min kopp nu och så sakteliga börja förbereda lite!! Ha en bra dag allihopa!!!

Kram

Inga kommentarer: