lördag 6 mars 2010

En turbulent dag...

Det kan man väl sammanfatta denna dag med... ;) Det tristaste har ju varit att skrotan varit dålig... Men verkar nu ändå vara på väg tillbaka!! Hon har t o m dansat lite till "mestedindalen" som hon så fint sa när hon var mindre... *hehe* Och DET är väl ett gott tecken?? Från att ha legat och halvsovit hela dagen...

Hon har nu iaf fått i sig ett å ett halvt glas vätske ersättning. Hon har även provat äta knäcke bröd men inte velat ha och så har hon sugit i sig en isglass!!! Och allt detta har än så länge *peppar, peppar* fått vara kvar!!! Så vi ska nog kunna få en god natts sömn får vi hoppas!! Hon ligger och snarkar här brevid mig!! *mammas älskling*

Sen har det kommit in andra saker under dagen (bara positivt!!!) och det har varit omtumlande på många sätt men kul, absolut!!! Kan inte orda mer just nu så jag parkerar här!!

Nu ska jag luta mig tillbaka och glutta på teven innan jag somnar tror jag. Det kan behövas efter denna dag!! Så jag säger natt-natt!!

Kram

Inga kommentarer: