lördag 27 mars 2010

Lite av varje!

Så kan man väl hittills sammanfatta den här dagen!! Vi åkte i fm å bytte skrotans nya gummistövlar, och när vi kom dit blev det svarta och inte rosa för dom var ju coolare... Jaja, jag säger då det! Sen bar det iväg att köpa lite pyssel och sen iväg för att handla påskkärringar på hembygdsgården! Gissa om lilla skrotan var nöjder??? ;) Så nu hålls det på med pyntning i 190!! *s*

Sen efter middagen så åkte vi en tur förbi en underbar plats... Det närmar sig iaf liiite för varje dag som går!!! *längtar*

sen blev det lite lördagsgodis och nu ska vi bara vara!! Känns som en mycket bra idé!! Är ju dock liite vinsugen idag, men näe, inte idag! Ha en bra kväll allihopa och glöm inte släcka ner en timme ikväll!!!

Kram

2 kommentarer:

mon amie sa...

Jag tror jag har listat ut din hemlis ;-) Hoppas ni har det bra! Kram

min skrota och jag sa...

Hihi.... Har du kanske pratat med en liten fågel????? ;)

Det går väl kan jag säga, men vi saknar stan... Hoppas ni har det bra också!!

Kram