lördag 13 mars 2010

Slut för idag!

Lilla skrotan har fått åka skidor idag till slut!!! Hon var überlycklig kan man säga!! ;) Själv har jag åkt på en förkylning, men vem har dött av frisk luft liksom?? Så nu har lilla skrotan slocknat och snart gör jag detsamma!! Jag är helt slut!!

Dagen har varit bra och jag har börjat landa lite inför allt som komma ska!! Det är med stor förtjusning vi tog en tur efter vi varit på fjället kan jag säga!! Det ska bli sååå spännande!! Sen får vi väl se vad nästa vecka kan ha för oss!!! Måste tyvärr parkera här så länge, men håll ut!!! Snart kan jag ta bladet från munnen... Kanske... ;)

Imorgon hoppas jag vi vaknar och mina bihålor känns bättre än idag för då är tanken att vi ska tillbringa längre tid på fjället!!! Med goa vänner såklart! Och jag hoppas jag orkar åka skidor!!

Ha en fortsatt bra kväll mina vänner!!

Kram

Inga kommentarer: