måndag 15 mars 2010

Ny vecka igen!

Herregud vad veckorna rullar på!! Vi får vl se vad denna vecka har att erbjuda!!! ;) Mycket jobb har jag framför mig *skönt* och sen har jag en hel del annat att fixa med så denna vecka lär svischa förbi i 190 den också kan jag tro!!

Skrotan var sååå trött imorse och efter lite surigheter kom hon iväg till sitt "jobb". Hon blev glad så fort vi kom dit och hon såg sina vänner där!! *känns oerhört bra* Då kan man ta den surigheten innan vi kommit iväg tycker jag! Hon har väl ärvt sitt "glada" morgonhumör någonstans ifrån... *wonder from whom* Jaja, det blir nog folk av henne iaf kan jag tro!! ;)

Idag ska jag försöka kurera mig OCH jobba ikapp lite! Sen håller vi ju på att förbereda inför "de gamlas" hemkomst!! Så nu har jag inte riktigt tid att sitta här! Ha en bra dag därute allihopa!! Så hörs vi sen!

Kram

Inga kommentarer: