måndag 15 mars 2010

Denna dag avklarad!

Jaha, då var även denna dag över! Känns ganska bra tycker jag och jag känner mig bättre!! Så nu får jag fortsätta med rinexin några dagar till så ska det nog bli bra!!!

Imorgon bär det av till "lilla" stan!! Ska kolla över det som SNART måste inhandlas!!!! *yeeeeaaassss* Ska bli så kul!!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt (men när blir dom det??) så jag har en del att ta igen i dagarna som kommer!! Men det fixar sig!! Och imorgon ska skrotan ha handbolls avslutning!! Så sen får vi väl se när fotbollen börjar!! ;) Gissa om hon längtar?? ;)

Hennes dag har varit bra på många sätt!! Och gissa om jag blev glad när jag hämtade henne?? Hon hade målat en sååå himla fin teckning så tårarna rann... Så imorgon ska jag köpa en fin ram så vi kan sätta in den!!! Hon hade målat oss och det var grönt och en riktigt blå himmel och stor sommarsol!!! Sen var det lite mer men det kan jag återkomma till vid tillfälle!!! *blink, blink*

Så nu ska jag bara hänga tvätten och sen ska jag ta min bok och lägga mig och läsa!! *skönt* Så jag säger hej för idag!!

Kram

Inga kommentarer: