tisdag 16 mars 2010

Så var det avklarat!!

Har bara "fönster" shoppat men ACK SÅ KUL!!!! ;) Tänker liksom inte handla hem innan det ska användas känner jag!! Men det blir nog väldigt bra till slut!!!

Skrotan har varit på avslutning idag på sin handboll så nu ser vi fram emot att snön smälter från planerna så det kan få bli fotbolls träning!!! ;) Jag är idag (igen) så himla stolt mamma!!! Det var en stor hinderbana på träningen och hon är precis som sin mamma och har NOLL balans sinne men attans hon ramlade ner, blev arg, slog sig på benen och UPP igen!!! *mammas tjej!* Jag var såå stolt! Och vad säger skrotan i bilen på hemvägen?? Jo, "mamma, du vet att om man inte klarar nåt så måste man träna tills man kan annars lär man sig aaaaaldrig".... Så sant, så sant!!!

dagen har rusat på och med trivsamt sällskap och massa kul shopping (nåja, lite kom allt med hem!) men MER kommer sen!!!! ;)

Så nu har jag börjat plocka som fasiken här hemma! *phu* Det är myyycket som ska göras denna vecka! Men det är lugnt! Det är ju "bara" onsdag imorgon... *asg* Det blir väl bra?!?!

Schemat för resten av veckan är fullt kan jag säga! Så i slutet av helgen sover jag nog väldigt gott i tid kanske t o m??? :) Näe, nu ska jag avsluta här för idag och packa ihop mig!! Natti-natti allihopa!

Kram

2 kommentarer:

mipi sa...

Kan du "bara" fönstershoppa?? *flinar*

min skrota och jag sa...

Haha... Jaa du M, lite fick jag med hem MEN mest blev det fönster shopping!!! Och jag var INTE värst heller!!!! ;)