söndag 21 mars 2010

Söndag igen!!

Jaha, så var nu även denna vecka snart till ända!! Attans vad fort det går, men det gör oss ingenting just nu!!! ;) Gårdagen var bra MEN ack så "hektisk"... Vaknade och var rejält bakis... Hmmm, hur hände det kan man undra??? Några glas rött i glada vänners lag men DET kan man väl knappast bli bakis av eller??? Och dessutom pimplade jag minst lika mycket vatten, käkade salta pinnar... Ja, jag fattar verkligen ingenting... Men det var ändå ingen återvändo, städ och plock stod på schemat!

Sen kom "mommo" å "moffa" he-m igen och skrotan var sååå lycklig över att de hann hem innan hon skulle kalasa hos "little T"!! Så det var ingen lite glädje som spred sig här hemma kan jag säga!!! ;) *härligt*

Sen var det dags för lillla skrotan att bege sig på 6-års kalas!! Hon var liite undrande till det då "det är lite annorlunda" här... ;) Men det gick alldeles utomordentligt bra!!! Och när jag två timmar senare hämtade skrotan var hon jättelycklig!!!

Kvällen bestod av mys, god mat och sen skulle jag avsluta kvällen tiiiidigt var det ju tänkt... Och vad händer?? Jo, bästaste "ms H" ringer och var på g!! Kvällen slutade INTE hemma i sängen kan jag säga... Hahhahahaaa, men det var kul, trivsamt att se andra människor och så fick man sig en kall god hof!!! Vad kan tänkas vara bättre??? ;)

Men det blev seeeeent och idag (INTE bakis!!) är man rätt trötter kan jag medge... *gäääsp* Men det blir lite vila nu innan skrotans kompis kommer över på lek!

Fm har spenderats att mäta och plannera... :) :) :) Känns sååå kul, men ff med blandad förtjusning då man börjar ifrågasätta hur/om/när man ska fixa allt... Men det löser sig säkert, allt känns hittills väldigt bra!!!

Så nu ska jag mysa med skrotan innan sista rycket för dagen kommer!!! ;) Ha det så bra så länge!!

Kram

Inga kommentarer: