söndag 7 mars 2010

Ännu en helg förbi!

Helgen "blev ju inte som vi tänkt oss" men trots motigheterna när skrotan var dålig har det på det stora hela varit bra! Omtumlande på fler än ett sätt kan man väl säga. Så nu kommer (förmodligen) ännu en mindre sömnfull natt att infinna sig... ;) Hjärnan går på högvarv... Men det är väl så det ska vara!! *ler*

Jag har idag fått åter min sotra lilla kärlek som varit oförskämt pigg idag efter att ha varit så låg igår... *fattar nada* Men jag är glad för den snabba återhämtningen!!! Idag förgylldes dagen bl a av lek med bästaste "little E & I" med div snickerier och så! Sen har det varit full vekrsamhet med en massa alldagliga och kanske mindre alldagliga saker!!! Sen avslutade vi med en grillad kalv bit som vi (av förklarliga skäl) hoppade igår... *myspys*

När klockan närmade sig 7 säger skrotan; "Mamma, jag måste nog gå och lägga mig nu så jag orkar till jobbet imorgon för du vet väl att jag är trött idag efter att ha mått så dåligt igår"... *sötnos* Sp det resulterade i läääängre vuxentid ikväll!!! Så summa sumarum; Inget att klaga på!! Så nu säger jag natti för ikväll då jag har en hel del papper som ska skrivas och fixas med inför imorgon!! *hehehe*

Kram

Inga kommentarer: