torsdag 11 mars 2010

Pirrigt...

Det kan man säga inför morgondagen... ;) Men det löser sig säkert! Ska bara försöka samla mina tankar nu innan jag går å lägger mig. Tur att mötet är på fm så jag kan jobba "i lugn och ro" sen!!!

Jaja, det blir nog bra till slut!! Hoppas jag!!! *ler*

Skrotan har varit heeelt slut i em, men hon är glad!!! Så om det blir lek imorgon med dagis polersen vet vi ännu inte... Men det löser sig tror jag nog! Om inte så ska hon leka med goa vänner i helgen!!! Så nu hoppas jag verkligen inte hon blir lika dålig den här helgen som förra... *håller tummar å tår*

Sen ska hon åka skidor också har hon "bestämt", så vi får hoppas på bra väder!!! ;)

Näe, ska glutta på teven en stund innan tvätten kallar och senare även sängen.... Så jag säger natt-natt!!!

Kram

Inga kommentarer: