tisdag 2 mars 2010

Slut för idag!!

Jamen, sicken dag det har varit säger jag bara... ;) ;) ;) Vet inte varför men kan det vara så att saker faller på plats även för oss??? Näe, det kan inte vara möjligt...

Jaja, *harkel* jag parkerar här och håller saker och ting för mig själv ett litet tag bara!!

Har även varit hos bästaste "ms H" idag och vi (som vanligt) har skojsiga planer... *asg* Men kul blir det!! Det tråkiga idag är att hennes minsta är sjuk, två andra ungar är också sjuka och vi allihopa hade tänkt en utflykt med barnen imorgon OCH shopping till mammorna!!! *me like* Så det kanske inte blir nåt... *jättetrist* Men, men, vi hittar på nåt annat isf!! Vi har ju en plan B! Skrotan har nämligen fått ledigt imorgon då mååånga av hennes kompisar är hemma/lediga pga sportlov och jag kan inte vara ledig hela veckan, har alldeles för mycket att jobba med!! En trivsam "jobbighet" kan jag tycka... ;)


Så det är ju lite synd att det kanske inte blir någon "plan A" imorgon (än är nämligen inte hoppet helt ute!!) men det löser sig!!

Har suttit och skrattat åt en ny komisk serie om en ensamstående mamma.... Ja, vad säger man??? *hahahahaaa* Näe, ska fixa lite innan kudden kallar!!! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: