fredag 5 mars 2010

Prover på väg...

Sådär nu var denna dagen till ända!!! OCH lilla skrotan var utomordentligt duktig på sjukan idag!!!! *I'm impressed* De har tappat henne på en massa blod stackarn och inte nog med detta så blev det fel... De "drog ur den" och försökte lite igen, men utan resultat... Detta spektakel slutade i att hon var genomledsen och var helt bestämd att hon AAAAALDRIG mer tänker ta prover nånsin... Isch, jag led verkligen med henne... Men nu kanske vi kan få svar!!!!!!

Sen rann dagen bara på... Mest i positiv anda, faktiskt!!!!! *känns oerhört bra* Kan inte *tyvärr* yppa sååå mycket än, men det känns ganska bra... ;) Jag har mycket att fundera över och det är inte världens lättaste beslut att ta... Men, det blir nog bra!!!

Så nu ska jag natta min lilla trötta dansanta trollkarl här ja!! Hörs imorgon!!!

Kram

1 kommentar:

Anneli sa...

Spännande, håll mig underrättad! Hälsa skrotan att hon är duktig.

Kram