fredag 12 mars 2010

Äntligen fredag!!

Man kan väl sammanfatta denna dag (och hela veckan förresten!) som en bra dag (vecka!)!! Kan bara inte fatta att tiden fullkomligt bara rinner iväg...

Skrotan följde med en kompis hem efter sitt jobb och när jag hämtade henne nu i kvällningen så var hon heeelt slut MEN ack så glad och nöjd!!! Så nu har vi haft en myyysig fredags kväll!!! ;)

Så nu har jag lite egentid och har lutat mig tillbaks med ett glas rött och bara njuuuter av livet!!! ;) Kan bara inte fatta allt... ;) ;)

Så nu ska jag bara fortsätta njuta och bara vara.... Måste parkera här för idag så återkommer jag i helgen!! Imorgon är det tänkt att det ska bli lite skidåkning och kanske en tur till stallet senare på em där bästaste "ms H" har stalljour så vi ska kolla in de fyrbenta.... Lilla skrotan vill ju börja rida.... *hua* Men, men, vi får väl se!!! ;) Ha en fortsatt bra kväll allihopa!!!

Kram

Inga kommentarer: