onsdag 24 mars 2010

Lek och mer snö skottat...

Nu verkar det väl iaf som att våren är på gång eller??? All snön från taken rasar och det är inte lite... Det blev ju inte bättre efter snön som fullkomligt vräkte ner i söndags... Men nu har det skyfflats bort det mesta iaf!!! *phu*

Skrotan har haft en bra dag på sitt "jobb", men i em fick jag hjärtat i halsgropen... de ringde från dagis, absolut inget allvarligt, men lite skakis blev man... ;) De hade kvar ett tids schema som gick ut för över en månad sen... Jaja, så kan det gå...

Har idag fått bokat hotell nätter för mig och skrotan i "la stada"!!! Ska bli sååå skönt!! Skrotan blev jättelycklig!!! ;) Så då ska vi definitivt bara vara... ;) ja, det blir en hel del rännande också kan jag tro!! Men kul blir det!!! Skulle bokat tågbiljetter till efter påsk också men sidan *surprise* strulade... Så det får jag fixa med imorgon!!!

Tycker det känns som en salig röra i skallen för dagen... ;) Men DOCK på ett mycket bra sätt!!! Mycket att tänka på och hålla ordning på, men i slutändan hoppas jag det blir SKITBRA (som skrotan skulle ha sagt.... ) Men nu ska jag lägga ner för idag!!! Har en lååång dag imorgon igen!! Ha det gott allihopa!

Kram

Inga kommentarer: