torsdag 11 mars 2010

Härligt!!

Som jag skrivit ett tag så verkar saker och ting börja så sakteliga gå vår väg... Kanske... Vågar inte riktigt slappna av och hoppas... Men kanske... ;) Njuter iaf så länge det nu kan vara!! Skrotan flyter med känns det som!!

Igår hade lilla skrotan bjudit in t "pj"-party med "little E & I" och det var full rulle kan man säga, men summa summarum gick det bra!!! De är så härliga små individer och när man är så "tight" märker man av det mer!!! Men kul för de små och kul för oss mammor var det!!! Så nu är vi allen a på "farmen" igen och det är ganska skönt... ;)

När vi precis satte oss ner för en fika så skakar heeeela huset... Snön har rasat från halva taket... Vilket i sin tur innebär EN IGEN SNÖAD ENTRÉ GÅNG.... Vi hade tänkt gå ut och åka spark i det vackra vår vädret MEN nu måste det skottas... *mutter* Jaja, då får jag ju mitt träningspass idag kan man väl säga??? ;)

Vi tog en omväg när vi skjutsade hem våra kära vänner förut!!! Och det känns bara mer och mer rätt!!!! *asg* Det ska bli sååå kul framöver!!!! Och vad jag verkligen hoppas är att vi (både jag och skrotan) kan försöka ta med oss denna glädje så resten av tillvaron känns bra och "lättare"!!!! Men så blir det väl???

Nu är även våren på väg känner vi (i både ögon och näsor) men det är det värt! Så nu ska här medicineras kan jag säga... Men det blir nog väldans bra det med!!!

Näe, ska bara dricka ur kaffet och gå ut och skotta snö då ra.... Hörs sen!!

Kram

Inga kommentarer: