måndag 22 mars 2010

Så ja!!

NU så är jag som sagt ett stort steg på väg!! Känns bra på många sätt!! Så nu snurrar det ordentligt kan jag säga!! Men på ett bra sätt!! ;)

Ikväll har skrotan haft "hemlängtan"... Men vi pratade om det och hon är trött och hon ville så gärna leka med någon efter dagis idag, men det funkar liksom inte varje dag känner jag... :( Kanske är jag lite av en "taskig mamma" men då får jag vara det. Det funkar inte på samma sätt här som där vi bodde innan. Och jag tror heller inte det är "livsnödvändigt" att ha en kompis hos sig alt vara hos någon heeeela tiden. Man kan behöva lite tid för sig själv också!!

Men det satt inte så hårt och snabbt vände det för henne!! *thanx for that* Så fortsatte kvällen bra ändå!! Men imorgon blir det lek för då kommer hennes "kille" hit en stund!!! ;) Gissa om hon läääängtar!!!

Så nu håller vi på att planera in en helg i stan igen!!! Det är på tiden känner även jag!!! *längtar* Det har varit så himla mycket annat nu ett tag så jag har klarat mig bra måste jag säga... Men nu börjar det dra i att åka ner igen... Så det får det bli!!! ;)

Imorgon har jag fullt upp och en massa jobb väntar!! *härligt* Idag har det varit mest fix med "allt möjligt"! Men ROLIGA "måsten"!!!! Så nu närmar det sig kan man säga!!! ;) Näe, nu måste jag sluta här för idag!! Det blir en lååång dag imorgon!!! Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: