måndag 1 februari 2010

Krasch....

Hur många gånger orkar en människa resa sig efter att ha fått benen undansparkade?? Hur många smällar kan man som människa orka ta emot och komma igen??

Jag baxnar hur mycket stryk det kan ges från olika håll och ÄNDÅ åter till startpunkten så var det INGEN som kan stå för/ta ansvar... Jag HATAR mentaliteten; "Det var inte jag...." Näe, man ska fasiken behöva ha en inspelningsbar mojjäng med sig när man ska ha med myndigheter eller olika instanser att göra...

Det är väl bara att inse att man inte skulle ha stigit ur sängen i morse efter allt... Men nu ger jag upp. Jag kommer förmodligen vara mindre "aktiv" även här inne, och jag har kommit underfund med att jag vågar helt enkelt inte satsa mer och som den fegis jag då må vara så får det vara så.... Så nu kastar jag in handduken mina vänner och jag antar att det finns måååånga som kommer gotta sig i även det. Det är den bistra verkligeheten har jag märkt.

Så för ett tag kommer jag att tacka för mig så får vi se om jag/vi återvänder eller inte. Nu ska jag bara ägna mig åt EN sak; min ÄLSKADE lilla skrota.... *mammas hjärta*

Kram

2 kommentarer:

mipi sa...

Men lilla du vad är det som händer egentligen??? Låter som fan vet inte vad!! Hioppas saker å ting reder sig! Krams

Veronica sa...

Men gud va händer för dig. Sänder styrkekramar:)