söndag 7 februari 2010

Helg slut igen.

Helgen har varit bra på många sätt!! Bästaste "mrs A" har ju varit här och hälsat på så igår var vi ute och åkte pulka/snowracer (och JA jag har rejält med träningsvärk i armarna idag efter liftåkandet på snowracern!!) med korvgrillning och en å annan öl och sedan middag på kvällen hemma hos en annan bästaste "mrs A" och lite gott vin till det!! Tusen tack tjejer för igår!!!!

Så idag är man lite seg kan man säga, inte bakis men TRÖTT!!!! ;) Men det är det värt!! Så jag dukade upp en amerikansk brunch med pannkakor, äggröra, bacon, korvar, B.L.T's och det slukades av alla!! Känner mig faktiskt ff mätt!! ;) Och som avslutning hade jag även gjort en brownie kaka... *s* Gottigt!!

Så nu ligger min lilla skrota och jag i varsin sväng på soffan och gluttar på film... Hon är inte riktigt hundra den lilla och det är så TYPISKT då jag ska vara bortifrån i tre veckor.... *jag blir tokig* Men jag hoppas *peppar, peppar* att det INTE blir att vabba imorgon!!!!!

Så nu är vardagen tillbaka... Och det är väl bara att inse...

Kram

Inga kommentarer: