fredag 5 februari 2010

Hektiskt! Men skoj!!

Surar lite, men bara lite över att jag inte fick igång någon av skrivarna... :( *mutter* Men, men, jag har en mycket trivsam (läs skitkul!) helg framför mig!!! OCh det känns hur bra som helst!!!

Så även om jag nu är trött som stryk då jag satt framför burken alldeles för länge igår/natt så kommer jag få energi någon a nanstans ifrån, det är jag helt övertygad om!! ;) *känns bra*

Ska bara slappa en liiten stund med en god kopp kaffe innan jag måste fixa lite jobb och sen ska jag köra igång med städ/handling och förberedelser inför imorgon!!!

Så hela dagen är fullbokad och det känns bara bra!! Har även fått gjort en hel del inför nästkommande vecka och det känns om än ännu bättre! Så jag kan i em ta helg med mycket gott samvete!!

Nu ska jag avnjuta min kopp i lugn och ro!! Hej så länge!

Kram

Inga kommentarer: