lördag 20 februari 2010

Snö, snö och åter mer snö...

Jamen sicken dag... *phu* Vi startade dagen med ett läkar besök... Igen... Lilla skrotan är INTE bra... Vad är detta??? Sen ignorerar de vissa saker så man blir lite mörkrädd faktiskt... *mutter* Jag vet inte men just nu önskar jag vi bodde kvar...

Vi får se hur det blir på måndag när jag ringer igen... Så nu är hon fortsatt dålig och matlusten för henne är närmast obefintlig och drickandet har även den minskat... Tack å lov att hon ändå är såpass stor nu iaf!!!

Sen har vi varit på "byn" och mommo har inhandlat en ny outfit åt henne för hon är så duktig!! Jätte härliga rosa jeans med en härligt grön tröja till!! Kort kommer senare!!! Har tänkt lägga ut lite bilder på div kläder då jag verkligen gillar barnkläder!!! ;)

Sen har inte vädret varit särskilt kul (men är det det någonstans i vårt avlånga land just nu??) då det inte bara har snöat konstant utan även blåst rejält... *suck* Men dagen avslutades med trivsamt skåne besök och lilla skrotan var jätteglad!!! ;)

Vi skulle ju ha varit i stora stan på kalas idag men då skrotan är sjuk OCH att jag går min kurs så hade vi tackat nej och nu med all facit i hand är jag glad att vi inte skulle ner... Varken tåg eller vägar har ju fungerat... Helt otroligt med detta väder... Men vi kommer få tillfälle att gratta tösen vid ett senare tillfälle och det blir ju bra!!!

Så nu ska jag bara kolla skidåkningen innan sängen kallar... Så jag säger natti härifrån för idag!!

Kram

Inga kommentarer: