onsdag 3 februari 2010

Superduper em!!

Så var vi hemma, skrotan sover (sen några timmar tebakers!) och jag har landat i soffan nu!! *känns bra* Och vi har haft en helt underbar em med goda vänner och det var precis vad jag behövde!!!

Det blev ett litet 3 års firande som ingick i paketet också! Äntligen kunde det bli av!! Sjukdomarna har avlöpt varandra och det har inte varit helt kul... Men nu så var alla på benen och vi kunde umgås!!! *mycket trivsamt* Det blev först middag och sen hade jag gjort brownies som vi avnjöt med lite glass på!!! *mums* Ungarna lekte och hade kul och kvällen avslutades med lite wii spelande!!!

Så nu ska jag inte göra mycket mer för idag, har även hunnit hänga en maskin och laddat en ny. Sen har jag pratat med bästaste "mrs A" och det är alltid så positivt (och ger enormt!!) att prata med den människan så nu kan jag nästan gå och lägga mig med ett litet leende och känna att tillvaron är rätt ok!!! ;) Thanx my friend!!! Så jag säger nu natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: