onsdag 3 februari 2010

Brownies!!

Har totalt tappat det urgoda receptet!! Hur kan man glömma sånt??? Choklad beroende som vi i vår lilla familj ju faktiskt är??? ;) Det fick bli två olika former då lilla skrotan inte tål nötter och jag har krossad dajm på denna.... Men det gär man såklart för sina små godingar!!

Vi ska ju på försenat 3 års kalas idag!! Gissa om lillan längtar?? Igår sa hon att vi abselut måste ju baka nåt och ta med oss. Och såklart sa jag att vi ska göra det! Men vad hände? Jo skrotan var INTE på humör att åka och handla så vi mös oss istället och så fick jag fixa det idag istället!! Jag har tagit mig en ofrivillig "semester" denna vecka (det behövdes!!) så jag har både TID och lust med sånt här nu!!!

Så snart ska vi åka och köpa presenten och dra iväg på kalasande!!!

Kram

Inga kommentarer: