fredag 26 februari 2010

Nya kläder!!

Medans jag sprungit som en galning mellan datorn, skrivaren med datorn (Ja, jag har skrivaren i källaren och datorn här uppe... *phu*), tvättmaskinen, torkrummet, tummlaren och diskmaskinen så har jag hu hunnit med det mesta av vad jag skulle!! Har bara ett papper kvar men det klarar jag mig utan imorgon!!! *känns bra*

Så hade jag ju tänkt att lägga ut lite bilder (slog mig ännu en gång när jag sod med tvätten upp över öronen...) på barnkläder som vi till viss del har köpt men som jag även skulle vilja köpa!! Men jag lovar det kommer snart!!!

Lilla skrotan och mamsen är inte HELT hundra överrens längre... *suck* Det har vi iofs inte varit i några år nu och hur kommer detta sluta så tro??? ;) Hon har tidigt talat om på olika sätt vad som är okej eller inte att sätta på sig... *mutter* Men det är väl å andra sidan bra att hon vill/tycker själv också eller?? Men ibland önskar man kanske att det vore lite mindre av den biten... *asg* Jaja, hon är oavsett helt underbar!!!!!!!!!!!!

Ska nu gå och sova då det kommer bli en låååång dag imorgon! Men jag ser fram emot den för jag tror den kommer bli både rolig och bra!!! Det enda jag INTE ser fram emot är åkningen... *suck* Men det får bli så!! Och sen har jag ju "back up" med skrotan så jag behöver iaf INTE oroa mig för det!!! *känns mycket bra* Thanx again "ms L"!!! Natti-natti och håll gärna en tumme för mig att det går bra imorgon!!! ;)

Kram

Inga kommentarer: