fredag 26 februari 2010

Slut för idag! ;)

Skrotan har haft det kalas bra idag (som så många andra dar!!!). Efter jobbet följde hon med "ms L" hem till hennes "grabbar"! Och när jag hade kommit hem och fixat snön mm så var det då dags att åka dit! Vi skulle käka fredags myset där och skrotan njöt i fulla drag!!!! Lyckan var gjord!!! ;)

Så vi blev kvar liiite för länge... *s* Så kan det gå när man har trivsamt!!! Hur som helst så kom vi hem till slut och vi var båda lite trötta, så vad fasiken gör jag vaken än??? Skrotan däckade rätt snabbt förut kan jag säga... *ler* Det är inte lätt att ha TVÅ killar runt omkring sig...

Jag tänkte kolla och se lite OS innan jag somnar, men frågan är om jag orkar vara vaken?? Jag är helt slut efter denna kurs jag gått, som absolut varit underbart intressant på många sätt!! Men nu är det klart och det känns... Ja lite tomt faktiskt! Så nu är det verkligen dags att ta steget FULLT UT denna gång!!!! *wish me luck!!*

Lite trött blev jag allt nu när jag kollade ut och det har kommit en cm SNÖ på mindre än en halvtimme.... *suck* Så förmodligen är dagen imorgon "räddad"... Jaja...

Och imorgon tänker jag hejja på bästaste "mrs AL" som ska strida i spåret!!! *hejja, hejja, hejja* Jag önskar henne allt gott!!!

Säger natti-natti till er alla nu!!

Kram

Inga kommentarer: