torsdag 4 februari 2010

Trist och trött

Så har min dag hittills sett ut... Inga skojsiga saker alls... Jo förresten!! Vi har ordnat boende för nästa helg i stan!!! *längtar* Och sen ska jag/vi få SHOPPA oxå och DET är rätt så skojsigt va??? ;)

Annars har jag suttit mer eller mindre hela jäkla dagen här framför burken och försökt fått en massa saker gjorda... Men det känns inte som om det finns slut på något elände och det är tungrott nu kan jag säga... Så jag glädjer mig för denna och nästa helg!!! Och så har jag ju lilla skrotan som mer än förgyller min tillvaro!!! Och det är inte så lite det då!!!

Ska göra en stor sortering (hoppas bara jag hinner... *phu*) innan lilla skrotan kommer hem!! Hon ska ringa sin polers sen och det blir nog bra!!! Hon skulle ringt henne igår när vi kom hem men tröttheten tog överhanden och så fick det bli. Men då har vi det som projekt idag!!!

Nähä, nu SKA jag ta itu med sorterandet!!

Kram

Inga kommentarer: