tisdag 16 februari 2010

Bättre idag!

Känns mycket bättre idag!! Ska försöka få i mig fast föda lite pö om pö under dagen så ska jag nog kunna åka på kursen imorgon!!! Ska bli spännande!! Hoppas att det blir lika givande som förra veckan!!

Skrotan verkar vara på väg tillbaka för denna vända, men man kan ju inte förvänta sig att det ska ske över en natt men jag hoppas!!! Hon klagade inte för magen en enda gång igår och det är underbart!!! *mammas hjärta*

Så i em när jag hämtar skrotan så kommer vardagen rulla för oss igen! *härligt* Hon ska ju på sin handbolls träning ikväll och hon längtar tills det!! *känns bra* Så jag har lite att pyssla med under dagen. Har ju lite att ta igen då drygt ett dygn "försvunnit" för mig.

Så nu ska jag ta och fixa lite i ett lugnt tempo men det som ska göras måste göras! Ha en bra dag!

Kram

Inga kommentarer: