tisdag 23 februari 2010

Även denna dag är slut!!

Sådär nu var även denna dag förbi!! *känns bra* Så nu har jag bara två resor kvar att göra denna vecka!! Har känts sådär med väderleken ute på vägarna men de flesta dagarna har det ändå löst sig väldans bra, men nu har jag två dagar som kan bli sådär, men det blir nog bra!!!

Kursen har varit bra, lite segt nu på slutet, men det vi skulle "lära" oss idag har jag faktiskt fått fylla i för en massa människor som suttit som levande frågetecken... ;) Och DET känns himla bra faktiskt!!! Kanske ett litet betyg??? ;)

När vi kom hem idag så kom det ett brev på posten som jag GÄRNA hade varit utan... Jag blir så jäkla matt... När ska det ta slut???????????????? Jaja, jag orkar inte med sånt mer just nu... Ska nu bara fixa lite för imorgon så ska jag försöka släppa skiten för ett tag. Jag har alldeles för mycket annat att fixa med för att ens orka tänka på allt trist... Så nu säger jag natti-natti för idag!

Kram

Inga kommentarer: