torsdag 18 februari 2010

Underbar OS kväll!!

Som "plåster på såret" så fick jag avnjuta en trivsam kväll med att få se Anja vara väl värd sitt brons idag och än mer värd med tanke på gårdagen!!! DET kallar jag kämparglöd!!! Underbart att se sådana idrottsglädje!!! *me like*

Skrotan har fortsatt feber, men har *PEPPAR, PEPPAR* inte kräkts nåt mer... Håller tummar å tår för att det fortsätter så!!!

Jag är sjäålvklart ledsen för skrotans skull men även lite ledsen för min egna skull att jag var tvungen att lämna kursen idag... :( Men ett supertack till "mommo" som fanns där tills jag kom hem igen!!! Kramar till dej!!!

Så morgondagen kommer inte bli som jag tänkt... Men jag får försöka så gott det går så får vi se vart det leder!!

Har lite jobb jag måste ta tag i men jag väntar tills efter nästa vecka då det blir lugnare för oss, måste fixa bra ifrån mig på kursen först!!! Så jag hoppas verkligen att både skrotan och jag får vara på benen efter det här!! Men jag börjar oroa mig för henne, nu, igen... Men jag hoppas det inte är nåt men jag kan ändå inte riktigt släppa det...

Väntar nu på intervjun med allas "vår" bragd tjej Anja!!! Sen ska jag nog sova lite tror jag... Har ju varit uppe "en stund" nu... *gäääsp* Så nu säger jag natti!!

Kram

Inga kommentarer: